20 september 2013

Bericht van

Landgenoten,

Zie mij hier zitten. Een prins in een doos. Weggemoffeld op een stoffige zolder tussen oude troep, dozen, koffers en aanverwante rotzooi. Een plek een oranje prins onwaardig!
's Nachts mag ik tegenwoordig nog net op een puntje van het bed liggen, op een of andere vieze oude handdoek. Zij ligt natuurlijk 'prinsheerlijk' onder een warm dekbed, zo'n beetje over twee bedden heen. Ik snor heel zachtjes, zij zaagt als een bouwvakker. Ook geen feest, dat begrijpt u.
Enfin, ik houd het nog even vol, want ze schijnt van mijn aanwezigheid gelukkig te worden.
U hoort nog van mij.

Prins Harrie
 

4 opmerkingen:

Jan Mark zei

Beste Harrie,

Je situatie is niet uniek, veel van je medekatten zijn niet anders gewend. Jij zit in ieder geval droog binnen! Anderen zitten met doos en al buiten!

Annek zei

grumpf.

Marion zei

Het ziet er ondanks alles toch heel koninklijk uit. Klasse verloochent zich niet...

Anoniem zei

Hoogheid! Het doet mij deugd dat u het zo goed maakt!