13 november 2013

BRAND!!!!!!!!!!!!!!

Was bakje K soms het enigszins hete bakje??? Wat ik gegeten heb, weet ik niet precies, het was een echte veggie-maaltijd. Bijzonder en lekker. De kok is, denk ik, JM. Overigens heb ik van de week ook bakje G gegeten. Taartpunten. Ook erg lekker. Van shepeke?
Nou lijkt het alsof ik alle dagen 'kant en klaar' eet, maar ik heb het hele weekend moeten koken omdat die bejaarde logé goed moest eten. Drie keer achter elkaar! Dat kan mijn gestel nauwelijks aan dus vandaar dat de bakkies bijzonder welkom zijn deze week.
Om niet alleen met eten bezig te zijn op dit blog, nu een foto van een stukje van de enorme zwerm spreeuwen die zaterdag boven de natte wei aan het trainen waren. Magnifiek gezicht.




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Haha, ik ben geheel onschuldig in deze bakkies-kwestie. Maar inderdaad....het mag ook wel eens over iets anders dan eten gaan hier. Wat een geweldige foto, wat een spektakel!!

Marion zei

Bakje K was de vurige, ik had het je nog wel doorgegeven, toch sorry;-). Het was tahoe met paksoi en zwarte pepersaus, door mij gefabriceerd. De hartige taart met cranberries en geitenkaas was dan weer van JM.

Prachtige foto!